2012. január 6., péntek

szuper csinos Next kismama felső - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Next 14 (EUR 42) felső keresi új tulajdonosát : )
100% viszkóz
Szuper áron lehet egy felsőd, ami az utolsó pillanatig hordható és még csinos is!
A terhesség második felétől egészen a végéig tudtam hordani. Nem kismama kollekció, de nekem, aki tipikus M méretű vagyok B, C kosárral, tökéletes volt
Egy pólót/trikót vettem alá, mert egy kicsit mélynek éreztem a dekoltázsát, a kötőjét kezdetben elöl, majd hátul hordtam
Közép felé van egy gombostű fejnyi lyuk, a harmadik képen fényképeztem. A sok minta között nem is látszik, de egy ügyesebb kezű meg is öltheti
Kérésre szívesen mérek : )
Csomagolás nélkül 25 dkg


Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Az aukció vége: 2012-01-17 17:41
. szuper csinos Next kismama felső - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Fontos